Tre tranor…

Fortsätter fågelserien 🙂

11 svar to “Tre tranor…”

  1. Det här var heelt underbart! Kvällen räddad 🙂 Luft under vingarna.

    /Maria

  2. Läcker grafik … men tre ;-)))) Ha de´ Thorsten

  3. Härlig tranbild! Gillar skarpt!

  4. Läcker bild Daniel 🙂
    Sköt om dig!

    /Erika

  5. Hej du glade!
    Mycket dekorativ bild. Verkligen bra!

    /Mats

  6. Ruggigt läcker bild Daniel!!!
    Jag ska tänka på dig nästa gång vart jag lägger fokus när jag fotar örnarna :)) Tusen tack för din härliga kommenter, kunde inte bli bättre :)))

    //Marie

  7. En Arvidsson bild helt klart 😉 God Jul på dig!

    /Henrik

  8. Underbar bild det här 🙂

    En God Jul hoppas jag du får

    /PJ

  9. Ja, den här gillar jag! Smakfullt behandlad och läcker tresamhet!

    🙂 Lasse

  10. Naturfoto som blir smakfullt grafiskt konstfoto. Henrik sa det, en Arvidsson 😉 Snyggt!

  11. Skön bild!! Jag ser fram emot att fotografera tranor vid Hornborga i vår. 🙂

    //M

Kommentera

