Några Mörrumsbilder till…

Från Rosendala och kröken vid pool 4. Jag har försökt jobba mer med färgerna i dessa bilder. Färger är jobbiga. Svartvitt är ju enklare på många sätt (men svårare på andra). Kommer nog en kajbild också innan jag lägger mig 🙂

2 svar to “Några Mörrumsbilder till…”

  1. Jag tycker du lyckats bra med färgerna i de här bilderna, bild två men framför allt trean faller mig verkligen i smaken, mycket bra 🙂

    /PJ

  2. Bra jobbat, inte bara med färgerna. Väldigt fin rörelse i översta bilden! /Mathias

Kommentera

