En höstmorgon vid Hjälmaren…

I helgen var jag på kurs/konferens. En ledarutbildning för oss cirkelledare. Framåt kvällen insåg jag att jag för första gången på länge skulle få sova ensam. Frukosten serverades kl 8 men jag stack ut vid 6-tiden och gjorde bilder i gryningen. Långa slutartider… I början fick jag ha 8 minuter 🙂 När solen hade gått upp (det var mulet) exploderade plötsligt färgerna omkring mig. Fuktigt och mättat. Kan det bli bättre??  Jag gjorde två bilder på motivet ovan. En med enabrt björkarna och kullen och denna. Jag gillar den. Frukosten smakade förresten underbart med sjöutsikt och gott sällskap!

6 svar to “En höstmorgon vid Hjälmaren…”

  1. Läcker färgpalett, otroliga färgkombinationer ! ha de´Thorsten

  2. Morgan K Says:

    Absolut en bra bild! -Gillas!
    Morgan

  3. Vilka otroligt underbara färger Daniel! Som en målad tavla…

    /Erika

  4. Jag gillar det röda huset. Som ligger skyddat. Eller dolt. Det skapar en berättelse i bilden. Kjempebra.

  5. Fantastiska färger! Härligt ögongodis för själen – särskilt nu på kvällen! 😀

  6. Oj,oj. Älskar färgerna!

Kommentera

