Naturfotografen som festivalfotograf…

Under helgen gästspelade jag som fotograf på Frizon, en kristen musikfestival. Det var riktigt kul och intensivt. Dagen började kl 11 och jag var hemma kl 03.15… Jag tror jag tog över 2500 bilder och här är några av dem. Vi var fem fotografer och hade vissa riktlinjer för vad vi skulle fotografera. Det var en härlig adrenalinkick att fotografera banden i ”diket” med över 1000 pers i ryggen och skön musik framför sig. Det fanns även en ”demoscen” som skapade andra förutsättningar… Människor och händelser var också en rolig utmaning.

3 svar to “Naturfotografen som festivalfotograf…”

  1. Bra jobbat, inte lätt minsann att fota när det är mycket människor! De fyra översta är jätteläckra!!!! Min favvo är trean : )
    /Maria

  2. Morgan K Says:

    Absolut mycket bra jobbat tycker jag, från min sida får du ett MVG i betyg. Jag kan tänka mig att detta var en bra och givande utmaning också!
    Morgan

  3. Härliga och livfulla bilder med annorlunda vinklar. Alltid intressant när en naturfotograf få chansen att fota bland människor de blir oftast väldigt originella.
    /Håkan

Kommentera

