Nu är semestern snart slut…

Nu är jag åter hemma efter ca två veckor på Gotland. Det blev två bad i havet, ett med moln i motljus och ett i blåst och regn. Det var varierande väder med allt från stark sol till ösregn och åska, via kulingvindar. Jag förhandlade till mig några timmars fotogaferande och såg faktiskt bara två kändisar på Fårö: Young Jessie  skådades iklädd t-shirt och handduk läsandes en Neil Young-biografi och så stötte jag ihop med Arne Carlsson i ett kök 🙂

Återkommer med fler bilder…

3 svar to “Nu är semestern snart slut…”

  1. Morgan K Says:

    Min semester har tagit slut men det är bara bita ihop, det blev en semester med olika väderlekar. -Annorlunda bilder!
    Morgan

  2. åh. vilka underbara bilder! (även alla andra bilder jag har sett) vad duktig du är!

  3. Härliga bilder det här och riktigt spännande 🙂

    /PJ

Kommentera

