Några måsar från Brunnsterassen i Ronneby…

Fotograferade måsar medan resten av familjen åt klart. Jag vet inte varför men jag tycker det är så fruktansvärt kul att fotografera måsar…

7 svar to “Några måsar från Brunnsterassen i Ronneby…”

  1. Annika Claeson Says:

    Jag håller med, måsar är så photogenique… fint med svart-vitt.

  2. Vackra fåglar. Bilderna gör sig väldigt bra i svartvitt. Ha en fortsatt bra sommar.

  3. Morgan K Says:

    Fina bilder på måsarna, mås är en vacker fågel och dom är riktigt stora egentligen.
    Morgan

  4. Jasså, jag är inte den enda som uppmärksammat måsarna 🙂 Och måsar gör sig bra i svartvitt..

  5. Måsar är vackra! Och härliga att lyssna på. Finns det nåt skönare och somrigare än måsskrik?

    Gillar bilderna!!

    //M

  6. Riktigt fin bildserie på måsarna och visst är det något särskilt med måsfåglar 🙂

    /PJ

  7. Vi är tydligen ett par stycken i denna bloggvärld som har gått loss på måsar samtidigt verkar det som 🙂 Jag gillar verkligen dina svartvita bilder på måsarna, speciellt den näst nedersta som är en favorit för mig.

Kommentera

