My Beatiful Reward!

Torsten Klint och Terje Hellesö och Maria Åkerblom  har hedrat min blogg med en bloggreward. Jag bugar djupt och tackar för denna utmärkelsen! Thorstens blogg är alltid intressant att besöka och fågelfotografierna håller mycket hög klass, anser jag. Några av dessa finns nu representerade på Darkrooms in northern light. Terjes blogg känner ni till… Marias bilder återkommer jag ofta till. För mig utstrålar de ofta vitalitet med klangbotten i något djupt mänskligt förenande. Det är nog därför jag känner mig som en vän med Maria tror jag – jag känner igen mig själv i hennes bilder.

När man fått utmärkelsen bör man:

– Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den.

De bildbloggare jag skulle vilja skicka rewarden till är: Annika Claesson, Agnetha Lundberg, Erika Ahlberg, Cecilia BergmanIngebjörg Fyrileiv Guldvik, Marias blogg, Susanne Andersson.

– Berätta sju intressanta saker om sig själv:

1. Jag doktorerar i historia.

2. Jag har sprungit Stockholm marathon.

3. Jag skriver dikter och har bl a startat ”STIG, Gävle poesiförening”.

4. Jag spelar gitarr och munspel.

5. Jag har cyklat Vätternrundan 5 gånger.

6. Jag bor i en villa byggd 1920 med Jenny som disputerat i sociologi tillsammans med en liten kille på 5 mån.

7. Jag har varit au-pair i Wien – där jag besökt varenda konstmuseum!

7 svar to “My Beatiful Reward!”

  1. Åh, tacka så mycket för det :0)

  2. med tacka menar jag tackar … :0)

  3. Hej Daniel! Kul att awarden sprider sig. Tack för intressant info. Ser fram emot fler bra bilder från dig.

  4. nikonetha Says:

    Tack så jättemycket för detta. Jag lovar att skicka stafettpinnen vidare.

    Hälsn
    Agnetha

  5. Annika Claeson Says:

    Oj, oj, oj! Nu blev prestationsångestkvoten fylld… men är samtidigt glad och hedrad 🙂

  6. Det, var nåt av det finaste…genom bilderna känner jag mig sedd, som jag inte hade sett själv – av någon som jag inte sett 😉
    Tack Daniel för väldigt fina ord. Anar att du skriver poesi också, du uttrycker dig ovanligt rikt, känsligt och insiktsfullt. Kanske nåt man får se här på bloggen framöver?
    Dina bilder känns självklara tillsammans med poesi. De är poesi.

  7. wojtek Says:

    jag älskar dina bilder, och gratulerar på den sista utmärkelsen, lots of love and kisses

    jag tycker oxå att ordning i din lista av 7 intressanta saker är väldigt intressant ur genus perspektiv

    lots of love kisses igen

    🙂

    wojtek

Kommentera

