Armstrong

Harkrank från Latorps ängar.

10 svar to “Armstrong”

  1. Den här gillar jag! Fin fint! 🙂

  2. Mycket fin bild. Otroligt fin, faktiskt!

  3. Spännande nytänk, Daniel!
    mvh Tomas

  4. Den här känns som en ny sträng på din fotografiska lyra. Jag hajade till när jag såg den. Jag hör toner från ”Stairway to heaven” och ”Fly me to the moon”…

  5. Ruskigt bra bild på harkrank!!!

    //M

  6. Spännande bild. Funderar över vad som är i bakgrunden – eftersom man ser skuggan av insekten. Hmm.
    – i vilket fall en riktigt bra bild.

    7Mats

  7. Tack för era fina kommentarer och kul att ni gillar bilden!
    > Mats: Jag kan inte förklara varför skuggan syns men solen var på väg ner och jag hade största bländare, de övriga skuggorna kommer förmodligen från trädgrenar…

  8. Riktigt fin och rubriken är bra till. Man ser framför sig hur den just landat på månen och behöver något att hålla sig i för att inte slungas ut i rymden igen. De små fläckarna i motljusreflexen blir som månkratrar o.s.v. Snyggt jobb!

    /Anna

  9. Bara att stämma in i hyllningskören, en bild som man hajar till inför.
    //Lars U.

  10. Spännande bild. Skuggan ger en trygghet om att det är en naturlig bild och inte en schablon. Ja, så bra är den 😉 Bara att gratulera!

Kommentera

