Fårö in my mind

 

Sen augustikväll vid Helgumannens källa på Fårö 2009. En plats som jag ständigt längtar till. Eller om platsen längtar efter mig? Vi har lovat varandra att mötas snart igen.

10 svar to “Fårö in my mind”

  1. Stilrent … kan man säga så mycket annat ;-))) gillas ! Ha de´ Thorsten

  2. Annika Claeson Says:

    Härlig stämning i bilden. Känns som att nånting är på väg att bryta tystnaden…

  3. Påminner om en akvarell eller oljemålning. Måla med kameran du kan! 🙂

  4. Oerhört vacker bild. Kan mycket väl förstå att du längtar tillbaka dit. Hoppas på att få se fler bilder därifrån framöver.
    //Lars U.

  5. Härligt ljus. En plats jag tydligen måste besöka då 🙂

    /Mats

  6. Tack för era ypperligt trevliga kommentarer!!

  7. Jag har längtat tillbaka sen vi var där juni 2007. Har planerat in varje sommar sen dess att komma tillbaka, men plånboken har inte tillåtit. Vi får se hur det blir i år, har fått pris på 7000 kr på en vecka, enbart boende… så får se hur det blir. Jag längtar så mycket tillbaka till Fårö, särskilt Langhammar!

    //M

  8. Fårö är grymt fint, har ju bott i visby i tre år, då var jag flera gånger vid Fårö. Jag tycker din bild kompletterar mina minnen. Ett mycket stämningsfullt lugn..

    /Niklas

  9. Jag är också med i klubben ”Kronisk längtan tillbaka till Fårö” 🙂
    Tack för påminnelsen med denna ljuvliga bild, känner redan doften av havet.

  10. Berit F. Says:

    Nydelig bilde. Virkelig en plass å drømme om, og lengte til.
    Vennlig hilsen Berit.

Kommentera

