Det är mycket nu…

Det var länge sedan jag uppdaterade nu. Men det är mycket som händer. Vi flyttar till villa under april och den mesta fritiden går åt till ommålning och ev trädgårdsarbete. I slutet på april ska det vara klart! Här är två bilder från två skilda fotoutflykter. Översta är från en vattenpöl vid Oset och den nedre är från ett klapperstensfält vid Göljebäcken.

Dessutom har jag fått min första sponsor! Ett par svarta Lovikka-vantar från Benita Björk. Av helt fantastisk kvalité, som dessutom passar utmärkt att fotografera med! Jag är riktigt stolt över detta samarbete!

7 svar to “Det är mycket nu…”

  1. Andra bilden faller mig i smaken. Den är ju förbannat bra 🙂

    Får ta och känna lite på det där med vantteknik, får komma på hur jag ska göra bara, för jag kan bara ta 3 exponeringar i en multiexponering.

  2. hehe, ja det verkar vara en tid med mycket förändring, jobb och annat. Samma hos mig..

    /Niklas

  3. Håller med Jörgen, undre bilden är kanon!
    /P

  4. Gillar båda. Jag döper den övre till ”Våren som tvekar inför sin egen skugga”, den andra till ”Kallbrand”. Använd titlarna gratis, men snart kanske jag börjar ta betalt för mina tips 🙂

  5. Fantastiskt fina bilder båda två. Och grattis till sponsoravtalet får man väl säga! Men det här med att flytta till villa och tro att allt skall vara klart innan inflyttning… Inte för att jag vill vara någon glädjedödare, men… För tillfället har jag halsont av allt damm jag dragit i mig eftersom jag precis renoverar hallen. Innan dess var det sonens rum. Och innan dess… Vi har bott här i drygt fyra år nu och har fortfarande kartonger som står ouppackade… Men det kanske bara är jag som är en obotlig bohem och väldigt långsam av mig. 😉 Lycka till med flytten i alla fall!

    Mvh,
    Stefan

  6. Väldigt fint, speciellt den nedre bilden. Som ett stort spöke som tar sig fram genom skogen. Kul att följa dina experiment här.
    //Lars U.

  7. Vad kul med flytten. Gillar den undre bilden!

    /Mats

Kommentera

