Aj, aj, aj!

För andra veckan i rad missade jag att placera mig i Terjes veckotävling. Det var dessa två bilder jag valde mellan och skickade in den översta. Mats Andersson vann välförtjänt. Hans arkiv är ju fullspäckat med makalösa bilder så det är en mycket värdig vinnare. Nu måste jag försöka samla kreativitet och energi och få till bra bilder under veckan. Dessvärre ska vi iväg i helgen så det få bli en kvällsbild eller nåt… Måste nog beställa hem espressopods till min cykelpumpsespressomaskin.  Min tredjeplats i tabellen hotas av Dalåker och Co men jag ska försöka streta emot ett tag till. 🙂

2 svar to “Aj, aj, aj!”

  1. Häftigt … men inte särskilt naturvänligt ;-)))) Ha de´ Thorsten

  2. hehe, ja visst suger det att inte bli en vinnare 🙂 Det är därför jag försöker tävla med mina bilder så lite som möjligt 🙂 Satsar hellre på utställningar och dylikt. Vad jag önskar är kritik på bilderna, bara inte att jag ”förlorade” eller ”vann” för den delen heller.

    /Niklas

Kommentera

