En hedrande delad 2:a plats!

 

Min bild ”Moln vid Oset” placerade sig på en hedrande delad 2:a plats i Terje Hellesös tävling ”Veckans bild”. Det känns faktiskt riktigt härligt, trots att jag alltid går för seger 🙂 Nej, skämt åsido, det finns så oerhört många duktiga fotografer och många har verkligen hittat sitt egna personliga bildspråk, vilket också är mitt övergripande mål som fotograf. Att mitt namn till exempel nämns bredvid Mats Andersson, som givit ut en egen bok (!), känns väldigt inspirerande.

Nu har provat en fotoimpressionistisk bild, nästa vecka får jag hitta på något annat – kanske ”fotokubismen”?

3 svar to “En hedrande delad 2:a plats!”

  1. Jag tycker verkligen din bild är spännande. Kaotiskt, spretande men samtidigt väldigt naturromantisk och skön att betrakta. Nästa vecka står väl du som segrare och jag får nöja mig med andraplatsen, haha.

    /Ireklint

  2. Grattis! Det här är konst!, som jag lätt skulle stå ut med att ha framför ögonen dagligen. Eller gärna ha i en bok att bläddra i då och då ; )
    /Maria

  3. Grattis! Det är du värd, synd att du inte knep första platsen 😉

    /Niklas

Kommentera

