O som i Oset

En misslyckad bild! Sned och oskarp. Men så här kan det se ut nere vid Oset, speciellt när man hittar en sopsäck med skräp inne bland träden. Jag blev paff och släppte tanken på exponeringen. Inte nog med att Du skräpar ner i naturreservatet, du fördärvade min bild!

2 svar to “O som i Oset”

  1. Inte trevligt det. I de naturreservat som jag rör mig är det väldigt fint. Det är ibland dock på andra ställen mitt ute i skogen en dumpningslokal för batterier och dyl. Då blir man minst sagt förbannad!

    /Niklas

  2. Vi får sparka igång en ny ”Håll Sverige Rent” Det skulle behövas – särskilt efter nyår varje år, förutsatt att förbannelsen smällare och raketer fortfarande är lagligt, men det lär de väl vara. Pyromaner!

    Stilig bild!

    🙂 Lasse

Kommentera

