STORT TACK!

Jag vill bara tacka för alla fina ord för mitt öppna brev! Jag kommer nu att skriva ut brevet på papper och skicka till ”vår” minister. Jag kommer även att skicka förkortade versioner av brevet till dagstidningar runt om i landet. (Brevet måste förkortas eftersom de flesta tidnignar inte tar in så långa inlägg.) Jag börjar i söder…

(Bilden är en trippelexponering. En normal, en upp-och-ned, och en exponering med skak in i en gul-brun trästam. Jag mättade färgerna till max i kameran före exponeringen.)

3 svar to “STORT TACK!”

  1. Bra jobbat med brevet och bra att du orkar fortsätta via andra kanaler också.

    Väldigt vacker och poetisk bild du visar. Trots att en av exponeringarna är uppochner så känns inte bilden ”fel” ändå. Mycket snyggt.

    //Lars U.

  2. En tavla att hänga på väggen! Denna bild är oerhört vacker tycker jag. Mjuka fina färger.
    Snyggt!
    Trevlig helg!
    /Maria

  3. Klart imponerad – tack för din varginlägg ! BRA ! Ha de´Thorsten

Kommentera

