Ett ‘inre’ landskap

Som jag skrev i ett tidigare inlägg var jag ute i helgen och försökte blanda vinterromantiska bilder med mer inre tolkningar av naturen. Här är Göljebäcken som jag ibland upplever den i mitt inre. Det skulle vara intressant med lite reaktioner på den här bilden. Vad upplever du? Vad ser du? Vad berättar bilden? En vacker dag ska jag göra en förstoring av denna bild för jag tror den gör sig betydligt bättre i uppförstorat format.

Bländare 22, ca 1,6 sek slutartid, ISO 100 och viss kaffeabstinenspanorering 🙂

Ett svar to “Ett ‘inre’ landskap”

  1. Ha ha, kaffeabstinenspanorering…jag har lärt mig ett nytt uttryck 🙂

    Tror denna kan göra sig mycket bra uppförstorad. Bilden är för mig ett fridfullt lugn, trots att den är så mörk och dunkel. Den för med sig en sagostämning.

    /Erika

Kommentera

