Inspirations- och julklappstips

Igårkväll var jag nere på Galleri Lahall och köpte lite julklappar. Jag kan varmt rekommendera ett besök hos honom. I galleriet hänger bilder av yppersta kvalité och Lahall är en trevlig och jordnära man som gärna bjuder på en och annan anekdot mellan telefonsamtalen, mejlen och beställningarna. Bland annat avslöjade han att tidskriften ”Kamera och bild” kommer att ha ett 8-sidigt reportage om honom i kommande nummer. Det blev julklappar till mina föräldrar och svärföräldrar.

Här poserar Lahall framför två av mina favoritbilder.

4 svar to “Inspirations- och julklappstips”

  1. Daniel,
    jag blir minst sagt tagen av de bilder du skänker ur skogsgömmorna; berättandet fortsätter i bilder. Flera av bilderna talar med det jag ser under promenader på Billudden, längs Dalälven och i skogen där jag bor, på Mon i Älvkarleby kommun.
    Tack och
    allt gott,
    Bengt

  2. Hej.
    Ja han är duktig JP. Har köpt mycket bilder av honom genom åren.

    Hälsa nästa gång du är där!

    /Mats

  3. Du glömde väl inte hälsa från mig? J-P är en spännande naturfotograf som hela tiden vill gå vidare i sitt bildskapande och inte accepterar att vila i samma läge. 🙂

Lämna en kommentar