Fredagsregn

 

Skymning vid Oset

Idag var jag ute i Samhället en sväng och uträttade några små ärenden och investeringar, d v s sopsorterade och köpte en Budapestbakelse. Regn och rusk men jag mår betydligt bättre idag. Jag har ju bestämt mig för att åka ner till Vårgårda naturfotofestival i slutet av oktober och sova i tält. Bara för att spara ett par hundralappar men det kommer förmodligen att bli lite kallt. Jag får ha med mig dubbla sovsäckar och tredubbla liggunderlag om jag inte lägger till ett par slantar och sover i ett mer isolerat rum. Vi får se, jag ser mycket fram emot att få lyssna på Erik Malm och Serkan Günes med flera!

Bilden ovan är från slutet av september när jag var nere vid Oset en afton. Slutartiden är 62 s och bländare 11, ISO 100 och kamerarörelse med kameran på stativ och blixt på andra ridån.

Ett svar to “Fredagsregn”

  1. Sova i tält i oktober! Ska ditt barn bli faderlöst??? Sälj några bilder så du har råd att sova inomhus… Seriöst – du är ju fett duktig!!!

Kommentera

